16/12/2025
         
Manos Manos Δευτέρα, 1 Ιουλίου 2013
Αθλητικά
+ + -

Τα διαρκείας του Ολυμπιακού για τη νέα σεζόν

 Μειωμένες τιμές, οικογενειακή εξέδρα, έμφαση στην παρουσία παιδιών στο γήπεδο, εκπτώσεις για όσες κοινωνικές ομάδες έχουν πληγεί από την κρίση, περιλαμβάνει το φετινό πρόγραμμα για τα εισιτήρια διαρκείας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, το οποίο παρουσιάστηκε στο γήπεδο Καραϊσκάκη από τους Γιάννη Βρέντζο, Κώστα Καραπαπά και Παναγιώτη Μπαντούνα. Η διάθεση των ειστηρίων ξεκίνησε ήδη και γίνεται με διάφορους τρόπους, ενώ με τις μεταγραφές αλλά και τις μειώσεις και παροχές, οι άνθρωποι του Ολυμπιακού βθεωρούν ότι θα πωληθούν φέτος περισσότερα διαρκείας σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν.
Κεντρικό σύνθημα της εκδήλωσης ήταν «Γιατί είμαι Ολυμπιακός» κι αυτό το μήνυμα θα υπάρχει στην καμπάνια αλλά και στις κάρτες διαρκείας.

Ο Γιάννης Βρέντζος μίλησε για τις επενδύσεις του Ολυμπιακού παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον και εξέφρασε την πίστη ότι με τις υπερβάσεις που γίνονται και τις πρωτοβουλίες της ΠΑΕ, το γήπεδο Καραϊσκάκη θα θα είναι πάντα γεμάτο: «Ξεκινάει η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας. Για την ομάδα μας το γεμάτο Καραϊσκάκη είναι η δύναμή μας. Είναι σημαντικό κίνητρο η ατμόσφαιρα του γηπέδου για ξένους παίκτες να φορέσουν τη φανέλα του Ολυμπιακού. Ειδικά αν έχουν ζήσει αυτή την ατμόσφαιρα ως αντίπαλοι. Σε ένα δύσκολο και αβέβαιο περιβάλλον από πλευράς εσόδων, τηλεοπτικών και χορηγιών, εμείς συνεχίζουμε και επενδύουμε, ενισχύουμε την ομάδα, πολλά που γίνονται ή θα γίνουν αποτελούν υπερβαση. Αλλά θα συνεχίσουμε. Και θα κάνουμε σημαντική μείωση στις τιμές των εισιτηρίων για να είναι γεμάτο το γήπεδό μας. Είμαστε σίγουροι ότι ο κόσμος θα ανταποκριθεί γιατί είμαστε Ολυμπιακοί. Εκτός από τις μειωμένες τιμές θα υπάρχουν κι άλλες πρωτοβουλίες για τις οικογένειες, την εξέδρα κοινωνικής αλληλεγγύης και ειδικά για τα παιδιά που θέλουμε να είναι μαζί μας και να γαλουχηθούν μέσα από τον Ολυμπιακό. Ένας ακόμη πολύ σημαντικός λόγος για να έχεουν όλοι εισιτήριο διαρκείας. Η ενίσχυση στον ερασιτέχνη Ολυμπιακό. Γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια εξυγίανσης και παρόλα αυτά θα γίνει μείωση και στη συνδρομή μέλους από την πλευρά του ερασιτέχνη. Είναι πολύ σημαντικό, λοιπόν, να γίνοουν όλοι οι φίλοι του Ολυμπιακού μέλη στον ερασιτέχνη.

Είναι δύσκολο να κάνουμε εκτιμήσεις σε τέτοιο περιβάλλον. Πιστεύουμε ότι φέτος τα διαρκείας θα είναι περισσότερα από πέρσι, με τις ενέργειες που έχουμε κάνει.

Δεν θέλω να κάνω σχόλιο για τα τηλεοπτικά και τις χορηγίες. Εμείς από το 2010 που ανέλαβε ο κ. Μαρινάκης, ο Ολυμπιακός φρόντισε να εξασφαλιστούν για όλες τις ομάδες της Λίγκας έσοδα από την τηλεόραση και τον ΟΠΑΠ. Θα συνεχίσουμε να το κάνουμε και είναι αδιαπραγμα΄τευτο να μη γίνονται παιχνίδια σε αυτό το κομμάτι γιατί είναι θέμα συνολικά του ελληνικού ποδοσφαίρου και της βιωσιμότητάς του.

Το μπάτζετ μας θα είναι τουλάχιστον στα περσινά επίπεδα, το βλεπετε και από τις κινήσεις που γίνονται, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε τις επενδύσεις».

Στην αίθουσα της συνέντευξης στο V Αmmos ηταν και η νέα μασκότ της ομάδας, ο Λεόνε, σύμφωνα με το pamesports, ενώ προβλήθηκε κι ένα video από την παρουσίασή του την προηγούμενη εβδομάδα στο Ρέντη, στα camps του Ολυμπιακού. 

Οι τοποθετήσεις του διευθυντή επικοινωνίας της ΠΑΕ Κώστα Καραπαπα: «Θέλουμε το γήπεδό μας να είναι γεμάτο. Η διοίκηση εκτός από τις μεταγραφές πάει σε μια πρωτοφανή μείωση για να δοθεί η δυνατότητα στον κόσμο να είναι συνεχώς μαζί μας. Θα είναι μια χρονιά που ο κάτοχος διαρκείας θα πληρώνει ουσιαστικά 7-8 ευρώ το παιχνίδι. Υπάρχουν πολλά ματς πρωταθλήματος, ελπίζουμε τη φιέστα, τα ματς του Τσάμπιονς Λιγκ, το Κύπελλο, τα παιχνίδια των Νέων σε δύο διοργανώσεις και τα φιλικά.

Πολύ σημαντική η δημιουργία της οικογενειακής κερκίδας για να είναι μαζί γονείς και παιδιά στο γήπεδο ώστε να ετοιμάζουμε τις επόμενες γενιές Ολυμπιακών.

Επίσης θα σταθούμε και μέσω των διαρκείας στις ευπαθείς ομάδες. Ο Ολυμπιακός και ο κ. Μαρινάκης προσφέρουν όλο το χρόνο στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Η φιλανθρωπική δράση μας θα συστηματοποιηθεί μέσω του ιδρύματος του Ολυμπιακού. 

Θα υπάρχει και πρόσθετη έκπτωση 10% για όσους έχουν συμπληρώσει μια δεκαετία με διαρκείας. 

Επίσης παρέχονται πραγματικά προνόμια για τους κατόχους διαρκείας, για πράγματα της καθημερινής μας ζωής

Φυσικά δεν χρειάζονταν όλα αυτά για να πηγαίνουμε στο γήπεδο. Γι΄αυτό, το κεντρικό μας σύνθημα είναι «Γιατί είμαι Ολυμπιακός», αρκεί αυτό για να είμαστε συνέχεια δίπλα στον Ολυμπιακό και να πηγαίνουμε στο γήπεδο.

Η καθυστέρηση στην φετινή παρουσίαση οφείλεται στην τεράστια αλλαγή σε θέματα μηχανοργάνωσης καθώς υπάρχουν πολλές διαφοροποιήσεις και καινοτομίες, όπως είδατε.

Το γήπεδο μας είναι το ασφαλέστερο στην Ελλάδα για τον φίλαθλο. Και έτσι θα παραμείνει. Και οι τρόποι πρόσβασης είναι εύκολοι. Στις εξέδρες και στον περιβάλλοντα χώρο όλα είναι ιδανικά. Με την πολιτική που ξεκινάμε υπάρχει δυνατότητα να έρχονται περισσότερες οικογένειες, διότι έως τώρα το θέμα ήταν οικονομικό και όχι ασφαλείας». 

Στη συνέχεια έγινε η αναλυτική παρουσίαση από τον Παναγιώτη Μπαντούνα, τον υπευθυνο για τα εισιτήρια στην ΠΑΕ Ολυμπιακός. 

«Φέτος με την αγορά διαρκείας ο φίλαθλος εξασφαλίζει να βλέπει τουλάχιστον 25 αγώνες. οι τιμές είναι μειωμένες σε κάθε θύρα 20-30%

Από τα VIP τα πιο ακριβά στα 2500 ευρώ και τα φτηνότερα 280 ευρώ, με εξτρά έκπτωση για παιδια. 

Στην εξέδρα κοινωνικής αλληλεγγύης οι τιμές θα είναι 200 ευρώ. Θα είναι για φοιτητές, μαθητές, στρατεύσιμους, συνταξιούχους, άτομα με ειδικές ικανότητες. 

Στην οικογενειακή κερκίδα θα υπάρχουν μόνο παιδιά με ειδικά διαμορφωμένο ευχάριστο περιβάλλον. 

Από σήμερα έως τις 13/7 είναι η περίοδος ανανέωσης για τους παλίούς κατόχους, ενώ από τις 16/7 θα μπορούν όλοι οι οπαδοί να αγοράσουν.

Από φέτος θα ισχύει για πρώτη φορά η αγορά μέσω Internet και Call Center για να κλείσει κάποιος το εισιτήριο διαρκείας.

Η αγορά μπορεί να γίνει και μέσω όλων των πιστωτικών καρτών σε 12 άτοκες δόσεις. 

Για την συνδρομή μελών υπάρχει έκπτωση και από φέτος θα είναι 50 ευρώ. 

Θα υπάρχουν πολλά προνόμια από χορηγούς και συνεργαζόμενες εταιρείες.»  
 
 
 

 

 
 
 
 
  Αρχική | Ενότητες | Top Αναρτήσεις | Επικοινωνία  
 
Περίεργα      Υγεία
 
Life Style      Κόσμος
 
Τοπικά