Για πρώτη φορά στην ιστορία δεν βρίσκεται στην κορυφή
Για πρώτη φορά στην ιστορία, η Barbie έρχεται δεύτερη σε δημοτικότητα εν όψει Χριστουγέννων.
Όπως καταδεικνύει έρευνα της Εθνικής Ένωσης Λιανικής Πώλησης των Ηνωμένων Πολιτειών, οι ήρωες της ταινίας της Disney, «Frozen», ήταν αυτοί που κατάφεραν να «σπάσουν» αυτή την συνεχόμενη πρωτιά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 20% των γονέων προτίθεται να αγοράσει προϊόντα που σχετίζονται με τους ήρωες του Frozen, ενώ μόλις το 17% στοχεύει σε προϊόντα Barbie. Είναι η πρώτη φορά από όταν άρχισε να δημοσιεύεται η λίστα με τα πιο δημοφιλή δώρα, που η πασίγνωστη κούκλα έρχεται δεύτερη στα κοριτσίστικα δώρα, ενώ για τα αγόρια, την πρώτη θέση κατέχουν πάντα τα Lego.
Μετά την κριτική που έχει δεχθεί η συγκεκριμένη κούκλα για τις μη ρεαλιστικές διαστάσεις σώματος -γεγονός που της έχει στοιχίσει αρκετά όσον αφορά στην ανταγωνισμό- τα νέα δεδομένα αποτελούν ένα νέο πλήγμα για την Barbie. Τη στιγμή που η ταινία Frozen γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, οι πωλήσεις της Barbie έχουν σημειώσει το τελευταίο τετράμηνο παγκόσμια πτώση της τάξης του 21%.
people